Mellékhelyiség hiánya

2024.02.08. 16:30

Nincs mosdó az MVM szolnoki ügyfélszolgálatán, holott a várakozás igen elhúzódik

Bár jogszabály nem írja elő, a tapasztalat azt mutatja, hogy szükség lenne az MVM szolnoki ügyfélszolgálatán női és férfi mosdóra.

Pakainé Pusztai Nóra

Forrás: Illusztráció

Fotó: Shutterstock.com

Elhúzódó ügyintézés során, kellemetlen helyzetbe is kerülhetnek az ügyfelek, ha a szolgáltató nem biztosít mosdót. Olvasónk, a rákóczifalvi Szurgyi Mihály épp ilyen problémára hívta fel a figyelmünket. A minap ugyanis az MVM szolnoki ügyfélszolgálatán intézték a befizetésüket, amikor szembesültek a mosdó hiányával.

– Szolnokon az MVM épületében intéztük ügyeinket a feleségemmel. Nemcsak nekünk, de a kisgyermekeseknek is  szükségünk lett volna mosdóra, mert az ügyintézés sokáig elhúzódott – magyarázta. Felháborodva hozzátette, szerinte nem is üzemelhetnének vizesblokk nélkül. A felvetéssel megkerestük az MVM sajtóosztályát.

– Tájékoztatjuk, hogy a szolnoki MVM ügyfélszolgálati irodában nincs ügyfélmosdó, nincs olyan jogszabály, amely ennek kialakítását előírná, ugyanakkor kollégáink nagyon indokolt esetben, ha például terhes kismama jelez ilyen problémát akkor természetesen segítenek és bekísérik a dolgozói mellékhelyiségbe – válaszolták megkeresésünkre. Majd hozzátették: a társaságuk folyamatosan fejleszti személyes ügyfélszolgálati rendszereit, hogy segítse ügyfeleit a gázzal és árammal kapcsolatos ügyeik gyors és hatékony intézésében, csökkentve a várakozási időt. Emellett pedig a digitális megoldások egyre szélesebb kínálatával biztosítják, hogy az ügyfelek akár otthonról, önkiszolgáló módon is intézhessék ügyeiket.


 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában