2023.05.21. 17:30
Hónapokig vártak az új tulajdonosok, mire lett áram a tiszaörsi házban
Egy felújításra szoruló ingatlant vásárolt egy pár Tiszaörsön. A megújító munkálatokat azonban hetekig nem tudták elkezdeni, mivel nem volt áram a házban. Olvasóink véget nem érő huzavonának érezték a sok egyeztetést a szolgáltatóval, ezért fordultak problémájukkal hírportálunkhoz.
Forrás: Illusztráció
Fotó: Shutterstock.com
– Márciusban az önkormányzattól vásároltuk a házat, melyben nem volt áram, mert azt bizonyos okok miatt még 2008-ban kikötötték. Nem gondoltuk, hogy ilyen problémás lesz a visszakötés – kezdte történetüket Adrienn. Ő és párja Tiszaörsön vette meg az ingatlant, mely felújításra szorult. – A szakemberek megkezdték a hálózatbekötés előkészítését, kifizettük a munkákat, de a konkrét bekötés nem történt meg. Leadtuk az adásvételi szerződést, kérésükre a tulajdoni lapot, de mint kiderült, hiányosak voltak a dokumentumok. Pedig még személyesen is jártunk az eladóval az ügyfélszolgálaton, ott miért nem mondták? Csak később, amikor bekértek még egy hozzájárulási nyilatkozatot a párom részéről, mivel ketten vagyunk a tulajdonosok, aztán a szolgáltatói bejelentést is el kell küldenem. Ezekkel gyakorlatilag minden elölről kezdődött – mesélte a hölgy.
Mindeközben már májust mutatott a naptár és vészesen közelgett az idő, amikor a párnak ki kellett költözni a korábbi ingatlanából. Igen ám, de az új ház felújításával nem haladtak áram hiányában.
Megjegyzem a helyi önkormányzat segítőkészen fordult felénk, ugyanis kaptunk tőlük egy aggregátort, hogy haladjunk a munkálatokkal. Az árambekötés azonban még mindig váratott magára. Hát mit tegyünk még, hová forduljunk?
– tette fel a kérdést elkeseredetten a hölgy.
Az esettel kapcsolatban megkerestük az illetékes OPUS TITÁSZ Zrt-t. – Az ügyfelünk által megbízott regisztrált villanyszerelő március 30-án nyújtotta be az igénybejelentést az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. felé – az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati tevékenységét ugyanis az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. látja el. Az igénybejelentés feldolgozásakor kiderült, hogy a benyújtott dokumentáció hiányos, többszöri hiánypótlásra volt szükség, mert nem sikerült egy lépésben pótolni a dokumentumokat. Ez nagyban lassította a folyamatot – válaszolta érdeklődésünkre az üggyel kapcsolatban Egyházi Nikoletta.
Az OPUS TITÁSZ Zrt. kommunikációs vezetője hozzátette: miután az ügyfél minden szükséges dokumentumot benyújtott, május 12-én az ügyfélszolgálat munkatársai elkészítették és kiküldték a bekapcsoláshoz szükséges szerződéseket részére.
– Az aláírt szerződéseket ügyfelünk május 13-án küldte vissza, így a bekapcsolási megrendelést kiadtuk. Ügyfelünk a napokban számíthat arra, hogy munkatársaink keresni fogják és a kérdéses ingatlan bekapcsolása megtörténik – tette hozzá a kommunikációs vezető.
A válasz ismeretében érdeklődtünk olvasóinknál, hogy történt-e valami azóta. Kérdésünkre elmondták, hogy május 17-én végre megtörtént a hálózatbekötés, van már áram a házban.