2022.12.20. 11:32
Nyitva lesz az ügyfélszolgálat az ünnepek alatt is, de csak korlátozottan
December 22. és január 6. között közigazgatási szünet lesz a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál.
Forrás: Illusztráció
Fotó: Shutterstock
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal korlátozottan tartja nyitva ügyfélszolgálatait a közigazgatási szünetben, azaz december 22. és január 6. között. Ügyintézés ez idő alatt is kezdeményezhető elektronikus úton a NAV-nál.
A közigazgatási szünetben nyitvatartó ügyfélszolgálatokról a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálat-keresőben tájékozódhat. A megyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai és a fővárosi, kijelölt ügyfélszolgálat december 22. és január 6. között az alábbi időben tart nyitva:
- 2022. december 22. 8:30 – 16:00
- 2022. december 23–26. ZÁRVA
- 2022. december 27–29. 8:30 – 16:00
- 2022. december 30. – 2023. január 1. ZÁRVA
- 2023. január 2–5. 8:30 – 16:00
- 2023. január 6. ZÁRVA
Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, aki teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat. A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben hívható.
Ügyfélszolgálatokat érintő változások
A NAV Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Adó- és Vámigazgatósága vidéki ügyfélszolgálatai a 2022. december 22-től 2023. január 08-ig tartó igazgatási szünetben nem fogadnak ügyfeleket, minden kirendeltség és ügyfélszolgálati hely zárva tart.
Első ügyfélfogadási nap: 2023. január 9-e hétfő lesz.
Szolnokon a Központi Ügyfélszolgálat ügyeleti jelleggel december 22-én, 27-én, 28-án, 29-én, valamint 2023. január 2-5. között 8.30 – 16 óráig fogadja a halaszthatatlan adóügyben ügyeket intézőket.
A pontos nyitva tartási időket a www.nav.gov.hu oldalon találják meg.