2020.05.14. 07:00
Egymásra találnak a szolnoki vállalkozó anyák
Egy évvel ezelőtt megyeszékhelyünkön is elindult a „Mompreneurs” – vállalkozó nők és anyukák csoportjának szervezése. A cél egymás tevékenységének támogatása, kapcsolatépítés és tapasztalatcsere.
Forrás: Beküldött fotó
A havi találkozókat a koronavírus alatti időszakban sem hanyagolják el. Online kávézás mellett a szolnoki vállalkozó nők terveznek, új irányokat keresnek vagy éppen átültetik vállalkozásukat az online felületre. Az új helyzetben a vállalkozások nagy része igyekszik a megújulásra, alkalmazkodásra fókuszálni.
– Havonta egyszer egy kávézóban jöttünk össze, ahol tanácsokat adtunk egymásnak az éppen induló vagy megrekedő vállalkozásokkal, marketingkérdésekkel, újraindulással kapcsolatban – fejtette ki Fekete Anikó, a „Mompreneurs” regionális szervezője. A koronavírus-járványra való tekintettel hetek óta online tartják a kapcsolatot.
– A tapasztalatok szerint a vállalkozások nagy része nehézségekbe ütközött az elmúlt időszakban. Meghallgatjuk egymást, és mintegy külső szemlélőként adunk tanácsot, így működik a csoportunk. Akadnak köztünk szakemberek, akik jártasak a vállalkozás-, esetleg az önismeret-fejlesztésben, de vannak olyanok is, akik a saját bőrükön keresztül tapasztalták meg a vállalkozóvá válás sokszor rögös útjának minden nehézségét. Sokszínűek vagyunk, mindenki az életének, a vállalkozásának más szakaszában jár, abban viszont mind megegyezünk, hogy szívesen segítünk társainknak a felmerülő problémák esetén – részletezte.
Az online közös kávézások új aspektusokat teremtettek. Heti találkozóikon tudásmegosztással fejlesztik egymást, ahol fejleszthetik készségeiket és egy adott téma legjobb gyakorlatait ismerhetik meg. Az elmúlt alkalommal tizenöten gyűltek össze a virtuális térben. A szolnoki „mompok” Göcző Ágnes online marketingszakértőtől kaptak hasznos tippeket. A következő alkalmak témája a kamasznevelés, a szépségápolás, illetve a jóllét tudománya lesz.