2019.10.28. 06:45
Védjeggyel ismerték el a város turizmusát
Az elmúlt évek turisztikai elismerései után a helyi önkormányzat ezúttal az „Országos Városmarketing Díj 2019” pályázaton szerezte meg a „Városmarketing gyémánt 2019” védjegyet.
A részletekről a minap sajtótájékoztató keretében számoltak be a tiszaligeti Aranylakat bisztróban. A programon elhangzott, a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázaton idén hat kategóriában lehetett pályázni a 2018. január 1. és 2019. február 28. között megvalósított megoldásokkal.
Öhlbaum Emese, a városmarketing és turisztikai osztály vezetője elmondta, gyémántszintű elismeréssel jutalmazták a szolnoki Pont Gasztro kiadványt, a SzolnokApp mobil applikáció marketingkampányát, a Virtuális légi sétát, a „Védd a fákat”elnevezésű projekt promócióját, az Európai Mobilitási Hét – Autómentes Nap című rendezvény megvalósítását. Emellett elismerték vele a város címermadarának megjelenését az arculatban.
Fejér Andor alpolgármester a sajtóeseményen a város turisztikai vonzerejének növekedésére mutatott rá.
– Szolnok az ország lakossága felé is egyre intenzívebben próbál nyitni. Ahogyan a határokon túlról érkező potenciális látogatók felé is. Azok a fejlesztések pedig, amelyek az elmúlt időszakot jellemezték, arra szolgálnak, hogy egyre többen legyenek kíváncsiak ránk. Ezt a tevékenységet a továbbiakban is szeretnénk folytatni – emelte ki.
Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre és annak sokszínűségére hívja fel a figyelmet.