2019.04.24. 09:27
A napokban küldik ki az elmaradt vízszámlákat
A minap az egyik olvasónktól érkezett a panasz, miszerint a településen élők körül-belül hat hónapja nem kapnak vízszámlát.
Attól tartanak a kőtelkiek, hogy az egy összegben érkezett fizetési felszólításnak nem tudnak majd eleget tenni. Többször keresték ez ügyben a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.-t. Mivel előrelépés nem történt úgy gondolták a nyilvánossághoz fordulnak segítségért.
A vízszolgáltató hivatalos közleményben tájékoztatta hírportálunkat, hogy a vállalatnál folyamatban van egy egységes és gyorsabb számlázási rendszer kidolgozása, a kőtelki fogyasztók esetén a fejlesztés során generálódott a hiba.
Az észlelt problémát sikerült kijavítani, így elkészültek az elmaradt közüzemi számlák is, amelyeket a napokban juttatnak el a felhasználókhoz. A tájékoztató levélben az is szerepel, hogy a szolgáltató minden ügyfél számára kilenc havi részletfizetési lehetőséget biztosít.