2022.05.20. 07:00
Hűséges ügyfeleit díjazta a pénzintézet
Az Erste Bank mindig kiemelt figyelmet fordított hűséges ügyfeleire. Most külön elismerésben részesíti azokat a kis- és középvállalati partnereit, melyek több mint húsz éve állnak kapcsolatban a pénzintézettel.
Az Erste Bank rendezvényén vette át számos vállalkozás a díjat Fotó: Erste Bank
Kiemelkedően jó évet zárt tavaly a bank kis- és középvállalati üzletága. Katona László, az Erste Bank kis- és középvállalati területe Dél-Kelet Magyarországi régióvezetője szerint az idei első félévben a szektorban még folytatódhat a bővülés, kérdés azonban, hogy az emelkedő kamatok és a várhatóan megszűnő támogatott konstrukciók következményeként miként változik a vállalkozások hitelfelvételi kedve.
Katona László arra számít, hogy a vállalkozások többsége a nyárhoz közeledve felismeri: hosszú ideig ez lesz az utolsó lehetőség, hogy ennyire kedvező finanszírozási forráshoz jusson.
A támogatott hitelkonstrukciók várható kifutásával párhuzamosan egyre inkább előtérbe kerülnek a hagyományos finanszírozási megoldások, élesedik a verseny.
– Ebben a versenyben az Erste kifejezetten jól áll, hiszen az elmúlt négy évben a legjobb eredményt érte el versenytársai között az ügyfélelégedettségi felmérésekben – emelte ki Katona László hozzátéve: az Erste számára kiemelten fontos a tartós és jó kapcsolat a partnereivel, ezért is igyekeznek elismerni azokat, akik több éve, vagy évtizedek óta állnak kapcsolatban a pénzintézettel.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyében több mint huszonöt olyan kis- és középvállalati ügyfél van, aki húsz éve választotta számlavezetőjének a bankot, ezért őket most külön elismerésben részesítette a pénzintézet.
Az ügyfelek a lojalitás díj mellé egy Lojalitás kedvezmény csomagot is kapnak ajándékba, melyben az Erste Bank kiemelt partnereinek termékeit és szolgáltatásait vehetik igénybe extra kedvezményekkel szervezet-fejlesztési és egyéb tréningek, coaching, webaudit/-fejlesztés, illetve szekszárdi bor és élményprogramok témakörében.