A piacvezető márka

2017.10.05. 05:55

Növelte magyarországi eladásait a Ford

Az év első 9 hónapjában 11 334 személy- és haszongépjármű eladásával 4 százalékos növekedést ért el Magyarországon éves összehasonlításban a Ford, amely közel 12 százalékos részesedéssel továbbra is piacvezető a belföldi gépjármű-értékesítésben – közölte az amerikai autóipari vállalat az MTI-vel.

A szerdán kiadott közlemény szerint az elmúlt hónap is kedvezően alakult. A Ford a teljes magyar személyautó-, haszongépjármű- és buszpiacon, 1364 eladott gépkocsival, 11,6 százalékos piaci részt ért el szeptemberben. A személygépkocsik piacán a Ford 9,12 százalékos részesedéssel, 876 eladással a második helyen végzett szeptemberben, de az értékesítések száma 10,2 százalékos éves növekedést mutat – írták.

A kishaszonjárművek kategóriájában a Ford a 30 százalékos részesedését is túlszárnyalta 467 értékesítéssel a múlt hónapban: 3330 értékesített járművel a magyar piac első számú kishaszonjármű-márkája a kumulált 2017-es adatok és a szeptemberi értékesítési eredmények alapján.

A közlemény idézi a Ford Magyarország ügyvezető igazgatóját, aki a magánvásárlói piac élénkülésével indokolja az eredményeket. Szamosi Viktor hozzátette, egyre többen vásárolnak hitelre is.

A Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. nettó árbevétele 2015-ben közel 60,5 milliárd, 2016-ban több mint 93 milliárd forint volt. Adózás előtti eredménye az elmúlt 2 évben 480 millió, illetve közel 450 millió forint volt.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!