2021.12.12. 15:00
6 milliárdos bevétellel számol idén a Lightware magyar techcég
A Lightware Visual Engineering 1998-ban 3 millió forintos tőkével indult, mára pedig már olyan nagy nevekkel dolgozik együtt, mint a CISCO, Google, Microsoft, a Facebook, a KPMG, vagy éppen a Ferrari.
A Lightware eszközei mára már nélkülözhetetlenek a Google hibrid munkavégzéséhez, illetve a Dubai világkiállításon több helyszínen, köztük a magyar pavilonban lévő elképesztő látványvilág megteremtéséhez.
A magyar cég elsősorban audio-vizuális technológiával foglalkozik és magas minőségű adatátviteli eszközöket fejleszt és gyárt, a sikere pedig abban rejlik, hogy
mindezt minőségromlás és késleltetés nélküli 4K videójel átvitellel képesek megoldani.
Az elmúlt években nagy figyelmet kapott live eventeknél is gyakran használják ezeket a termékeket, így például Billie Eilish vagy Rod Stewart is magyar Lightware berendezések segítségével jutott el a nézőkhöz világszerte.
A cég eszközeivel működtetik ugyanakkor a hibrid munkavégzést segítő hightech meeting room rendszereket is például a Googlenál vagy például a Facebooknál, ahol a meeting room-ok teljes vezérlése, automatizációja, a laptopok csatlakoztatása, de akár a világítás fel- és lekapcsolása is megoldható egyetlen érintőképernyőről. A cég jelentőségét mutatja az is, hogy a nívós német PROAV Awardon a Lightware Engineering a legjobb márkák közé került az Év márkája kategóriában.
Borítóképünkön a Lightware csapata