Hirdetés

2024.05.03. 10:40

Irodai munkát keresel Cegléden vagy környékén? Íme néhány gyakori lehetőség!

Az irodai állások Cegléden és a környékbeli városokban, településeken is nagy népszerűségnek örvendenek az álláskeresők körében. Ezek a pozíciók sokféle elhelyezkedési lehetőséget kínálnak, változatos feladatkörökkel. Következzen néhány olyan munkakör, amely a ceglédi álláskínálatban is gyakran megjelenik!

PR cikk

Pénzügyi-számviteli ügyintéző

A pénzügyi-számviteli ügyintézői munkakör azok számára lehet ideális választás, akik rendelkeznek pénzügyhöz kötődő végzettséggel, némi tapasztalattal, illetve az adminisztráció sem áll tőlük távol. A pozíció esetében egy meglehetősen gyakori álláslehetőségről beszélünk, amelynek elérhetőségére a ceglédi álláspiaccal foglalkozó CegledAllas.hu kínálatában is volt már példa: https://cegledallas.hu/allasok/penzugy-szamvitel-kontrolling.

Irodai munkát keresel Cegléden vagy környékén? Íme néhány gyakori lehetőség!
Irodai munkát keresel Cegléden vagy környékén? Íme néhány gyakori lehetőség!
Forrás: freepik.com

Nem véletlen, hogy ezen munkakör betöltőire ekkora az igény, hisz az ügyintézők számtalan fontos feladatot látnak el, amellyel a pénzügyi osztály gördülékeny működését segítik jelentősen elő. Ilyen feladat például a kimenő számlák kiállítása, a bejövő számlák érkeztetése és a vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése is.

A számlázási teendőkön túl a pénzügyi-számviteli ügyintézők azok, akik általában a házipénztárt kezelik, valamint elvégeznek minden olyan adatgyűjtési feladatot, amellyel a pénzügyi részleg vezetője megbízza őket. Ezeket feldolgozva gyakran kimutatásokkal, prezentációkkal segítik a munkát.

Feladatkörüknek mindemellett egy jelentős hányadát különböző kapcsolattartói tevékenységek teszik ki, melynek részeként rendszeresen egyeztetnek a szállítókkal és az ügyfelekkel, együttműködnek a társosztályokkal. A feladatik összességében tehát adminisztrációs jellegűek is egyúttal.

Értékesítési asszisztens

Az értékesítési asszisztensek nem meglepő módon az értékesítési osztály folyamatainak működését támogatják, főként adminisztratív módon. Rögzítik például a beérkező rendeléseket, feldolgozzák és nyomon követik azokat, egészen a kiszállítások megvalósulásáig. Folyamatosan frissítik és karbantartják továbbá az ügyféladatokat, valamint fogadják és megválaszolják a termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos e-mailes vagy telefonos kérdéseket.

Ha nagyobb felelőséggel is megbízzák őket, akár az árajánlatok összeállításából is kivehetik a részüket. Ezen felül a pedig hírlevelek és posztok megírása, reklámanyagok elkészítése ugyancsak része lehet a munkakörüknek, amit gyakran a saleses kollégák mellett a marketingesekkel együttműködve végeznek.

Call centeres

A telefonos operátorok, avagy call centeresek kimondottan kapcsolattartói feladatokat látnak el. Szerepük számos vállalkozásban kiemelt fontossággal bír. Hívásokat kezelnek, igyekeznek megválaszolni az ügyfelek kérdéseit, továbbá kezelik az adott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban felmerülő panaszokat. Feladatuk, hogy átfogóan tájékoztassák az ügyfeleket, és igyekezzenek maximalizálni az ügyfélelégedettséget. A felmerülő problémákat az adott cég által használt rendszerben rögzítik és dokumentálják. Ezenkívül karbantartják az ügyféladatbázisokat, rendszeresen frissítik azokat. Mindezek mellett pedig felelősségük, hogy a hívásokkal kapcsolatos tapasztalataik megosztásán keresztül hozzájáruljanak a kínált termék/szolgáltatás fejlesztéséhez is.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában