Hirdetés

2023.06.29. 11:16

Az EKEIDR rendszer megvalósítása a fővárosi és vármegyei kormányhivatalokban I.

Megtörtént az egységesített iratkezelési folyamatokat támogató EKEIDR rendszer kiterjesztése, bevezetése a vármegyei kormányhivatalokhoz, a kormányhivataloknál működő heterogén iratkezelési szoftverek kiváltása, illetve konszolidálása.

PR

Az állam által nyújtott szolgáltatások megújulnak

A számos, szigetszerűen működő, heterogén, és papír alapú működést támogató iratkezelési szoftver és ügyintézési szakrendszer használatából fakadóan a kormányhivatalok egyes szervezeti egységeinek feladatellátása nem kellően hatékony, nem egységes, nem mérhető, központilag nem nyomon követhető, ezeknek a rendszereknek az üzemeltetése és továbbfejlesztése költséghatékonyan nem megoldható.  A projekt célja éppen ezért az EKEIDR egységes irat- és folyamatkezelő rendszer területi közigazgatásra történő kiterjesztése. A projekt keretében meghatározásra került az elektronikus útra terelt ügytípusok bevezetésének folyamata és ügykezelése is, amelyek kiszolgálására a rendszer alkalmas. Ezen folyamattámogató funkcionalitásra építve kialakíthatók olyan komplex igazgatási folyamatok, amelyek egyértelműen az elektronikus közigazgatás felé mutatnak, ezzel hatékonyabbá, gyorsabbá és a papír alapú működés kivezetésével költséghatékonyabbá teszik az ügyintézést.  A folyamattámogató rendszerből kinyerhető adatok alapján könnyen azonosíthatók a problémás területek, amelyekre dinamikusan vagy akár tartósan plusz erőforrást helyezve a terhelés egyenletesen osztható el az egyes területeken.

 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában