2017.09.09. 18:25
Mindent elárul, hogy viszonyulnak a vevőhöz
A blokkok szelektálása közben, kezembe akadt lányom egy éve vásárolt cipőjének a blokkja, hozzátűzve a szavatossági jogokra vonatkozó tájékoztatóval.
Megtudtam, hogy a cipőre két év szavatosság vonatkozik. Megörülve a kapott információnak, felkerestem a jó nevű bevásárlóközpont egyik jó nevű cipőboltját azzal a tudattal, hogy cserecipővel távozom.
Mutatom a hibát, oldalt a varrásnál elszakadt, belül a sarkak kifoszlottak, a cipőfűző elfoszlott.
„Válasz: a hiba 6 hónapon túli, nekem kell beküldenem bevizsgáltatni, melynek díja 8000 forint + postaköltség”
Felvették a jegyzőkönyvet és megkaptam egy szakértő cég címét. Olvastam arról a tájékoztatóban, hogy hat hónapon túl engem terhel a bizonyítás, de arról is, hogy abban az esetben, ha az eladó nem ért egyet a reklamációval.
Nyilván a cég politikája az, hogy minden 6 hónapon túli reklamációt automatikusan el kell utasítani, a bevizsgálással kapcsolatos procedúrát és költséget úgyis kevesen vállalják.
Pár nappal később ugyancsak panasszal fordultam a jó nevű bevásárlóközpont egyik jó nevű ruházati boltjába: az egy éve vásárolt kézitáskám egy helyen, a varrásnál kiszakadt, kértem a javítását.
Válasz: van készleten ugyanilyen táskánk, kicseréljük, de ha csalódtam a termékben, választhatok másikat.
Távozáskor annyit mondtak, köszönjük (!), viszontlátásra. Hát így is lehet!
Van olyan bolt, amelynek vannak jogai és van olyan, amelynek van marketingpolitikája is.
„Mi pedig eldönthetjük, hogy melyikben vásárolunk”
Olvasónktól