Mindent vitt

2017.10.17. 14:36

Tarolt a Ninja Warrior

Hétfő este a TV2 nagyszabású ügyességi show-jánál nem volt népszerűbb műsor a tévében.

A TV2 őszi kínálatának egyik legnagyobb szabású új műsora a tegnap 19 órakor debütált Ninja Warrior Hungary. A produkció monumentális akadálypályáján való végighaladás kiemelkedő fizikai és mentális igénybevételt jelent minden egyes versenyző számára.

A világszerte rendkívül sikeres show magyar verziójának első adása kiemelkedő számokat produkált, mindhárom célcsoportban megnyerte műsorsávjának nézettségi versenyét.

A Nielsen adatai alapján a 18-59 és 18-49 közönséget vizsgálva hétfőn egyértelműen nem volt népszerűbb műsor a Ninja Warriornál, előbbiben a nézők 19,6%-a, utóbbiban 21,8%-uk izgulta végig az elszánt sportemberek elképesztő teljesítményét.

A teljes lakosságban is remek eredményt ért el a show, több, mint 811 ezer néző követte figyelemmel a játékosok heroikus küzdelmét, míg az RTL Klub főzőműsora, a Konyhafőnök VIP-re ennél kevesebben kapcsoltak, összesen 694 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

Október 16-án nem csak a Ninja Warrior ért el piacvezető pozíciót, hanem a TV2 is.

A teljes napon mindhárom kiemelt célcsoportban megverte legfőbb konkurensét, mind csoportszinten, mind a főcsatornák versenyében legyőzte az RTL-t. A teljes lakosság körében 15%-os közönségaránnyal nyert az RTL 12%-ával szemben, 18-59-ben 12,9% – 11,7% (TV2 vs. RTL Klub) volt az eredmény, míg 18-49-ben az éppen tévénézők 13,3%-a választotta a TV2-t, míg az RTL Klubot 11,6%.

A TV2 tegnap esti átlagos főműsoridős közönségaránya a Ninja Warriornak köszönhetően a 18-59-es célcsoportban az elmúlt hét hétköznapi átlagos közönségarányához képest 50%-os emelkedést mutat (16,4% vs. 10,9%) – olvasható a TV2 sajtóközleményében.

Borítókép: TV2

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!