2018.02.08. 06:49
Arculatot vált a Lufthansa
Az eddigi fehér-sárga-kék színek helyett sötétebb kéket és fehéret használnak majd a német légitársaság repülőgépein – az új dizájnt szerdán mutatták be a sajtónak Frankfurtban.
A flight attendant takes a selfie in front of a Boeing 747-800 with the new Lufthansa logo in a maintenance hangar of the airline during a press event at the airport in Frankfurt am Main, Germany, 07 February 2018. The 'old' logo in the shape of a 'yellow fried egg' is to be replaced by the new logo in the upcoming years. Photo: Boris Roessler/dpa
A sajtótájékoztatón Carsten Spohr, a Lufthansa-csoport vezérigazgatója elmondta, 1989-ben változtatták meg utoljára a cég arculatát, a Lufthansa fő motívumát, a körben lévő darut több mint 50 éve használják változatlan formában. A világ azonban megváltozott, és ehhez a légitársaságnak is alkalmazkodnia kell, ezért egyértelművé tették, hogy a cég színe a kék – tette hozzá.
Közölte: a színek és az arculat cseréje mellett a daru használatának százéves születésnapját, illetve a 2017-es rekordévet is ünneplik, mivel az elmúlt évben a Lufthansa minden eddiginél több, 130 millió utast szállított, és ezzel újra Európa legnagyobb légitársasága lett.
A légitársaság a tükörtojásnak becézett sárga kört kékre, a sárga karikát, illetve a darut fehérre változtatta, hasonlóan a gépek hasához, valamint sötétebb kéket, és más betűtípust használ.
Összesen több mint 800 féle változatot készítettek a különböző arculati tervekből, a gépek átfestése mintegy 7 évbe telik majd, mert csak akkor festenek át egy gépet, vagy cserélik ki a kabinberendezést, ha a karbantartása mindenképpen szükséges.
Borítóképünkön a légitársaság új logójával felfestett repülőgép előtt szelfiző légiutas-kísérő.
Forrás: Boris Roessler / dpa / AFP